21/10/08

Profe de spinning improvitzat


Aficionats/ades al rei de les escales,

Dilluns, com ja va sent avitual, vaig anar a entrenar al gym centremar de l'Estartit, i quina va ser la meva sorpresa, que no tenien profe de spinning, aixi que en Jordi em va demenar si ho podria fer, quin rollo, sense cds, sense musica coneguda i sobretot sent el primer cop que ho feia, tot aixo em feia pensar en tirar enderrera, pero al final vaig acceptar i em va sortir una classe mes que acceptable amb 6 alumnes mes, al principi tenia una mica de vergonya pero poc a poc em va anar passant. Al final tots suats i setisfets del treball realitzat.


Pel que fa avui, entrenament de nou al gym, spinning i 1200 escales de regal, que feia dies que no les feia, les escales del cementiri vui dir.


Demà tink previst, si el temps acompanya, tornar a desplaçarme a la zona de Corça, per tal que des de allà poder tornar a pujar a una de les 4 muntanyes que he de fer aquest diumenge, la dels Angels, per mi la mes forta de totes.


Dijous si no hi ha res de nou, 2 classes de spinning a la picina municipal de l'Escala.

I dissabte, sortida per la zona de la muntanya de la Ganga amb el meu amic Agustí.


Us mentindre informats.

El rei de les escales

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Mol b crack!!! vaya monitor d spining ke tas fet... ya m faras klases individualitzades i sense kobra, no? Una salutació...
Cram

Anònim ha dit...

Vinga Krak, vinga que això ho tens xupat!! No hi haurà muntanyes que es resisteixin, o millor dit escales!! Aquest dissabet volem veure la crònica amb el corresponent reportatge fotogràfic. Que t'acompanyarà l'altre krak Kram?