28/2/08

Stwuart fot molta canya

Un dia més ha passat, i ha sigut també un dia molt be aprofitat en quant a entrenaments. Al matí m'he eixecat amb agulletes minimes que a mig matí han deseperegut com a art de màgia. Avui he fet el següent entrenament: 45 minuts de correr pel poble convinats amb 600 escales. Després he realitzat 200 abdominals i 1 hora de peses. I finalment per concloure el dia, he realitzat una classe d'spinning de 1 hora de durada amb Stwuart com a monitor, al principi ha anat molt be tot, pero els 10 ultims minuts he petit més del compte, normal si miro el que he anat fent durant la setmana. La classe hi havia força gent, en Javi un bon aficionat a la bici, l'Alex del club cicliste Montgrí i en Migelito un municipal del poble. Em equevat tots força esgotats i amb la sensació de haver treballat.
Demà tinc classe per la tarda i això em varia una mica l'entrenament, segurament faré dues hores d'spinning amb el meu amic Gerard Cobos, i aixi descansare una mica de les escales i les peses, per tornarles a incorporar divendres.
Res més, moltes gracies a tots els que segiu el meu blog. El rei dels pedals.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Que passa maquina! com mola el teu blog, jo tmb en vui un!!! Diumege sortire amb el cc. Montgrí, si vols venir ja saps! Tu pots lluis!!