2/2/09

A comentarios necios, oidos sordos


Aficionats al rei de les escales.


Primer de tot resumir un cap de setmana plujos que no m'ha deixat entrenar tot el que voldria, aixo si, sortida dissabte amb l'impuls mini, i de pesada vaig trencar el pedalier i diumenge amb el cc Montgrí. I per cert els dos per el mateix recoregut. La pluja feia les vaixades molt relliscoses i si aixo hi afegim que no m'agraden, formen un coctel mortal que no em deixa altre remei que anar a a peu.


Pero no he fet aquesta entrada per parlar d'això. M'han arribat veus i he lleguit a llocs que visito habitualment, com gent sense gaire escrupuls i sense sentit de res s'hen riu de coses que per començar no en tenen ni ideea. M'ha fet molta ràbia que s'hen riguesin de un company meu, pero ja he explotat quant he vist el comentari que feia envers a mi. Vaja si no vaig errat era per mi, en fi només dir que no em posaré a la seva altura ni molt menys, i que si son tan valents de riures de les altres persones primer que intentesin fer el que vam fer el dissabte passat en Pere, en Josep i jo. Jo n'estic molt orgullos, pero d'altres sembla que en tinguin enveja. Que i farem.


Aparcant tot aixo, he de dir que crec que es el diumenge dia 15, que si tot va com ha de anar, pendre part a la meva primera curça btt a Vilobí d'onyar amb l'unic objectiu de no fer el ridicul i de intentar acabar elmenys avans que l'ultim. De mica en mica.

Fins una altre.


El rei de les escales

1 comentari:

Anònim ha dit...

Objectiu passar-s'ho bé... gaudeix d tu mateix i deixa ke els altres intentin gaudir d ells mateixos...

Una abraçada,
Cram