6/5/08

Una mica de tot i no gaire de res

Els entrenaments d'avui han sigut els seguents: i els titulot així perqué és el que he fet, una mica de tot i no gaire de res.
- 1 hora de foting
- 1000 Escales
- 30 min Spinning
- 30 min gym peses.
Mica en mica ja vaig recuperant el ritme d'escales que portava avans del pont de maig. Avui he acabat una mica cançat pero content del treball realitzat.
Des d'aqui desitjo molta sort els que demà o per avui feu els examens de la prova d'acces als cicles formatius de grau mitjà o superior, jo hi vaig passar durant 3 anys i és realment dur el que pateixes. Molta sort a tots!
Demà entrenament de nou al gym, acumpenyat del meu amic Gerard Cobos, un dels meus deixebles per fer 2 seccions d'spinning.
Fins demà.
El rei dels pedals

1 comentari:

Anònim ha dit...

juajs juasj juas quina pasade el video com molen els negres aquells!