5/5/08

PORT AVENTURA, impresionant

Hola aficionats i aficionades i simpatitzan del rei dels pedals, avui dia de descans, basicament perque tinc el cos una mica destrosat. Ahir vaig estar voltant per Port Aventura i anaven corrents de una atracció a l'altre, que si Dragon Khan (que em va marejar), que si Stampida, que si TutukiSplhas, que si Huracán Kondor (us jurò que aqui no hi torno a pujar), que si el Furios Baco.... vaig acabar amb l'esquema i les espatlles destrossades.
Si voleu emocions fortes pujeu al Huracán Kondor, es increible, no se quants metres de caiguda lliure son, pero és una bona terapia per a cardiacs i gent que tingui vertic.
El Dragon Khan, em va deixar fora de combat molt rapidament, em vaig marejar i sort que despres vaig anar a dinar. Atraccions com Stampida, TutukiSplash, SeaOdysea, Rio Bravo o rapids, i els famosos troncs o Mistic River van ser les que vaig pujar.
Ens ho vam passar molt bé, llàstima de la vaga de trens dels incompetents de la renfe. A les 5 sortiem del parc i vam arribar a bcn a les 10 i mitja i no teniem mes tens fins a Flaçà, al final varem haver de llogar un taxi. A la 1 i mitja arrivabem a casa. Realmet indignant.


Demà entrenament a les escales, intentant arribar a les 2000 escales si es possible i el temps ho permet, gracies a tots els que segiu el blog.

El rei dels pedals.

El famos Dragon Khan

1 comentari:

Anònim ha dit...

Na fent makina! Wapa la sortida, kom sempre RENFE xl mitg! ja ho deia un estimat professor de nom Eduard (Edu) "La traducció de RENFE és: Retrasos Enormes Necesitamos Fuerzas que Empujen". Quins recors d'institut! Na fent, un dia més x BCN, un dia menys x arribar a casa i començar a entrenar en seriò! (amb ganes de tornar-hi).
Cram