28/4/08

Escales pesades per aigua

Aficionatas i aficionades al rei dels pedals, com haureu pogut observar i si tenieu els alteveus posats, quant heu entrat al meu blog, heu sentit la banda sonora de Piratas del Caribe, que es una de les canços que mes em motiven per entrenar, de moment nomes tinc aquesta i la de now more comversations, que es una que m'agrada molt per spinning, més endevant ja posaré més canços. Ha tot això gràcies al super Kram que s'ho ha currat i ho ha deixat ben xulo, perque si fos per mi ni fotos sortirien al blog.

Pel que fa a els entrenaments d'avui, he anat a pujar escales, tenia previst fer un volum de entre 1000 i 1600, pero quant en portava 600 s'ha posat a ploure a bots i berrals i he hagut de plegar per no agafar un costipat. Després he anat a entrenar a dins del gym, allà he fet spinning i una mica de footing sobre la cinta.

Demà entrenament simple d'spinning que te tinc classes per la tarda.

El rei dels pedals.

Jo no portava paraigües com aquest senyor

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei makina! wapu l blog! ja t explikare kom fer-ho x posari més musika! Winga crak, ke vagi b!
Cram

Anònim ha dit...

jo mes fet fins el final es igual ke plou o ke nevi o ke te mosegui un gos met xina xanu pim pam