5/4/08

Primer "mini repte" superat

Avui dia 5 d'abril a les 6 de la tarda he superat el meu primer mini repte per aquest 2008, la pujada dels Àngels s'ha rendit als peus del rei dels pedals al cap de 40 minuts d’ascens per aquesta increïble muntanya.
La ruta ha sigut la següent:
Corçà - Monells - Veïnat de Sies - Madremanya - San Martí Vell - Els Àngels - San Martí Vell - Madremanya - Veïnat de Sies - Monells - Corçà.
L’ascens ha sigut ràpid, a una mitja de uns 10 - 11 km/h. Un cop a d'alt de l'ermita, ens hem fet unes fotos i em pres alguna beguda al bar d’allà.
Desens BTT des del mateix santuari fins a Sant Marí Vell. El desens perfecte, mai l'havia fet i la veritat que m'ho he passat molt i molt bè. Gràcies a totes les persones que m'han acompanyat: Met, Rafa i Kram. I especialment també gràcies a tots els que m'heu trucat i meu enviat sms. Gràcies a tots. La pujada dels Àngels ja es historia, ara m'he de centrar en la primera setmana blanca spinning que cau a mitjans abril i mirar de abans que comenci l’estiu realitzar el pròxim mini repte que si no hi han canvis d’última hora serà marató BTT (12 hores non stop).
Demà sortida amb el club ciclista Montgrí per celebrar l’aniversari del meu tio.
El rei dels pedals.


En rafa al sentuari

Arribant al cim

El rei dels pedals amb l'eina coronant els Àngels

En Met i jo al cim dels Àngels

Apunt per el desens



Cartell informatiu


En Rafa i en Met agafant forçes per la llarga vaixada


En Kram, en nostre fotogref. Gràcies



Moments de rèlax. Bici Kram

1 comentari:

Anònim ha dit...

maquina!!!!!!! ja ho has aconseguit!!!