27/4/08

D.O.P. El rei de.... les escales?


Denominació D'origen Protegit el rei de les escales.

Des de que vaig crear el blog, farà ja uns 3 mesos, m'he anat donat compte que he conegut molta gent que també te blogs, i tota aquesta gent els ha cridat l'atenció una cosa del meu blog: I és l'entrenament pujant les ecscales. Ningú es molesta en preguntarme com faig l'espinning, ningu em pregunta sobre les meves sortides BTT, ningu vol saber res del footing que faig. Si aquest blog te una cosa que la gent els crida l'atenció; aquesta son les escales. Moltes de les preguntes tipiques son aquestes:

- Es veritat que t'entrenes pujant escales Lluís?

- Quantes escales pujes Lluís?

- Quin es el teu objectiu i perque pujes escales?

- Quantes calories gastes pujant escales?

- Les pujes corrents o caminant?

- Quantes en pujes diaries? I en 1 hora?

- ..... etc.....

Per aquest motiu he estat pensant en canviar el nom de la portada del blog, ara l'actual és "el rei dels pedals" i potser quederia millor algo com "el rei de les escales". Encara no ho sé que faré ni si el canviaré ho no. Potser més endavant m'animo i faig una enquesta preguntant si voleu que en canvii el nom.
Pel que fa avui, he participat a la tradicional festa del pedal, organitzada per el club cicliste Montgrí, una ruta amb els més petits. Més tard com que no estava cançat, he realitzar més ruta fins arribar a la zona de la Bisbal d'Empordà.

Demà si que si. Escales a dojo i entrenament de nou al gym, i classe d'spinning amb l'Stuwart.
Hos saluda cordialment
El rei dels pedals

4 comentaris:

Anònim ha dit...

EL rei dels pellasos!! jajaja dema classe amb el guiri ok! ens vaiem makina!

Anònim ha dit...

A mi tambe em sembla be axo del rei dels pallasos!!! jejejeje! Tmb u podries posa a l enkesta! XD...
Winga makina ns vaiem l dimekres!
Cram

Anònim ha dit...

jo posia escaletor

Anònim ha dit...

Ei blog aktualitzat am uns petits retoks... si no t agrada mo dius ke o traure... novetats: música (tal kom m has demanat, enakara ke penso ke ten kansaras... jejeje...) i dos links d'imatges directes a webs (fes un clic a sobre de la imatge del CCM o del FORÇAMATEAM)! Wapu o ke? ja m komentaras ke tal... aah, la musika ja n posarem més si vols, kuan jo tigi x kasa, ok? vinga dew makina!
Cram