8/4/08

Maratò BTT, virtual guanyadora

Hola gent i aficionats a la bicicleta, fa 15 dies el rei dels pedals va organitzar un sorteig a aquest blog a el que es tractava de votar el pròxim mini repte. Desprès de superar el primer mini repte amb exit: la pujada dels Àngels, tot indica que el pròxim si no hi ha cap davallada d’última hora serà marató BTT (12 hores non stop). He de dir que no m'esperava que tanta gent votes, un total de 19 persones han dit la seva i aquests han sigut els resultats:

1- Marató BTT: 12 vots
2- Unió 4 muntanyes: 9 vots
3- Marató Spinning: 3 vots
4- Dia de les escales: 2 vots
5- Footing-Maniacs: 2 vots

Encara queda un dia per votar, però difícilment canviarà la classificació.
Doncs parlem una mica d’aquesta marató BTT (12 hores non stop), es tracte de fer 12 hores sobre la bicicleta, sense parar en cap moment, arriba’n si puc a 200 km, doncs si passo de 150 també em donaré per satisfet. Més endavant parlaré d'aquest mini repte que si no hi han canvis d’última hora vui dur a terme abans de l'estiu, si es possible algun cap de setmana de maig.
Ara però me de centrar en la primera setmana blanca de spinning que comença el proper dilluns, i que es presenta realment dura: 3 hores diàries de spinning durant 1 setmana, fins a completar un total de 20 hores.
Pel que fa a els entrenaments, tinc una mica oblidades les meves "estimades" escales, ja que la setmana pesada vaig estar preparant el mini repte dels Àngels i aquesta he tingut força feina i nomes m’he de conformar en fer spinning. Ahir per exemple classe amb l'Stuwart com a instructor, amb l'Àlex, en Javi i un servidor. I avui classe de spinning com a "profe" jo mateix de en Miguelito que tant ha insistit que al final he agut de acceptar ser el profe.
Aquí us deixo aficionats al rei dels pedals, si tot va be, el divendres tornaran les escales. Ho dic per si les havíeu trobat a faltar.
Us saluda cordialment,
El rei dels pedals.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

12 hores en bici! no et flipis tant tio!! jajaja ja ens veurem

Anònim ha dit...

avera si aktualitzem d una vegada!!!
Cram

Jaume Sala ha dit...

jo dik el matix avera si akualitzem,kunt vols fer el meu repta de puja 10 cops la muntaya gran?¿
jo me puntu fer les 12 hores. apa pim,pam