21/4/08

Felicitats Damiano

Damiano Cunego (Lampre-Fondital), va guanyar hir la clàssica Amstel Gold Race, disputada en terres holandeses, on també un altre dels meus idols, Frank Schleck (CSC) va quedar en segona posicio. Sembla que aquest any en Damiano està fort i espero que estigui al Tour de França i que deixi el Giro per altres corredors de nivell inferior al seu.
Bona actuació també del meu equip preferit el Team CSC, amb un gran Frank Schleck segon. Aquest any el tour de França tindrà color luxemburgues amb el citat Frank i el seu germà Andy tot una promesa de només 22 anys.

Pel que fa a els meus entrenaments, he fet una setmana sebatica, en comptes de una setmana blanca, i si tot va bé a partir de demà tornarè a pujar escales i a fer spinning, sempre i quant el temps m'ho permeti. Gràcies a tots els que segiu el blog, des d'aqui animar a en Jaume Met Sala, que per culpa de una mossegada de gos, haurà d'estar uns dies de baixa i no podrar entrenar, si voleu seguir les seves evolucions podeu entrar al seu blog:


Fins demà gent.

El rei dels pedals.



Ells seran la sensació del tour 08

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ei rei dels pedals ja es actulizat el blog,sisplu la gent que tinki gossos el portin lligats gracies,rei vols fer el meu recta de 10 pugades l muntanya gran.apa metpim pam

Anònim ha dit...

Jejejeje!
Kins dos kraks... enkara ke el tercer és el millor! anims Met! i ja era hora l'aktualització!
Mol be, anims...
Dw
Cram