24/2/08

Previsió per entrenar demà:




Com esteu gent que aneu seguin el meu blog? Demà si no hi ha cap contratemps vui posar en marxa aquest repte, els entrenaments que seguire demà seran: De 3 i mitja fins a 5 de latarda, fare una secció d'spinning al GYM Centremar de l'estartit, a partir de les 5 fins a les 5 i mitja tinc previst fer una secció de 30 minuts de peses.


Per la tarda res més, ja que tinc que anar a classes. És possible, que a partir de les 8 i mitja i fins les 9 i mitja fasi una secció més d'spinnig amb la meva bici que tinc a casa.


Cada divendres de cada setmana, em pesaré i anire apuntat els resultats obtinguts.


També durant la setmana, he de anar al decathon de Figueres a buscar la meva rockraider btt, en principi ja la tenia que tenir aquesta setmana, pero els incompetens del decathon no me la van voler donar.


Res més que acabeu de passar una bona jornada de diumenge.


Com deia el general Tani: Al turrooooooonnn!!!! Ja puc començar

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Estàs pirat!!! XD

Anònim ha dit...

Tas boig nen!!!!

Anònim ha dit...

El que fa l'aborriment he cram!!
Kendy ets la millor, no canvïs mai!