25/2/08

Primer entrenament superat

Hola gent de tot arreu que segiu amb entusiasme el meu nou blog. Avui primer dia d'entrenaments, i la relació temps entrenar ha sigut molt bona. Disposava de tres hores per la tarda que he utilitzat de la següent manera: 1 hora i mitja d'spinning en solitari al GYM Centremar de l'estartit, i tot seguit una mitja horata de pesses i 200 abdominals per acabar el primer entrenament del dia. Quant he tornat de classes he fet 1 hora més a la meva bicicleta d'spinnig que tinc a casa, completant un total de 2 hores i mitja sobre la bici d'spinning.
Els entrenaments han anat molt bé i sense molesties de cap mena i sense acabar amb les cames agarrotades, només em queixo de que encara no m'acabo de centrar en la dieta, m'he d'esforçar més així el pes vaixara més ràpid, especialment durant la nit hauria de menjar el minim. Res mes gent, demà l'entrenament serà mes complert, haven-ti si tot va bé 1 hora de pesses, 1 hora d'spinni, 45 minuts de correr i escales (no se quantes pero les que el cos em permeti).
Fins demà gent. El rei dels pedals

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ànims lluis tu pots!!!

Lluís Barbosa ha dit...

Gràcies per els ànims!! Demà cronica de l'entrenament a la mateixa hora que avui.

Anònim ha dit...

mosito te amoooooo...amb tot el meu cor