4/3/08

2100 escales i na fent!

Si ho heu llegit bé amics i amigues que seguiu el meu blog, avui tenia ganes de gresaca i he decidit fer alguna tonteria ja que disposava de temps. Doncs que no s'he m'ha acudit res més que pujar 2100 escales corrents convinada amb 1 hora de footing, feria mlt de fred pero s'he m'ha passar ràpidamentm he quedat destrossat per aixó, pero content de haver fet una cosa impresionant, si segueixo així, el repte del dia de les escales és quedera curt i en comptes de 3000 escales, haurien de ser 6000.
Desprès de tot aixó encara tenia ganes de més i he fet una suau secció de pesses i 200 abdominals classiques. Tot seguit he fet una classe d'spinning en solitari, estava força cançant per culpa de les escales imagina, peró le acabada bé.
Demà si tot ba bé, tindré classe d'spinning amb monitor, Stuwart que vindrà a fer-nos treballar de valent. A part d'aixó, demà tambè tinc previst fer 1 hora de pesses, algo de footing i alguna escala (no tantes com avui).
Tambe ahir vaig inagurar una petita vinyeta al cato dret del blog a on hi han "mini reptes" per seguir entrenant. De moment el primer de tots serà la pujada dels Àngels, que si tot va bé el tinc previst fer-lo per desprès de setmana santa.
Res més gracies a tots els que segiu la meva web, que cada cop sous més.
El reo dels pedals.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que passa màquina!! 2100 escales, i com si res! ens veiem demà a la classe de espining amb stwuat! dww

Anònim ha dit...

estas penjat!!!
XD
Cram