9/3/08

5 Hores BTT

Com esteu gent que seguiu amb entusiasme el meu blog? Setmana de molta feina i pocs entrenaments, nomes vaig poder entrenar els dilluns, dimarts i dimecres i fins avui. La setmana que be es presenta més trenqui-la en quant a treball, per això espero poder augmentar la durada dels entrenaments.
Avui he realitzat la típica sortida btt amb el meu amic "Met" Sala, i degut a circumstancies hem agut de anar modificant la ruta a mesura que ens trobàvem amb entrebancs. Avui ha Torroella s’ha disputat la primera carrera del campionat BTT, organitzada per el club ciclista Baix Ter, i per aquest motiu han tallat molts camins en que solem rodar nosaltres els diumenges.
Ruta d’avui: Torroella de Montgrí - Golf les Serres - Platja de Pals - El Delfín Verde - Torroella de Montgrí - l’Estartit - Muntanya Gran - Muntgó - Riells - l’Escala - Riells - Mungó - Muntanya Gran - l'Estartit i Torroella de Montgrí.
Demà tinc classe, i per aquest motiu tinc entrenament a mig matí: 1 hora i 30 minuts d'spinning i 30 minuts de peses.
Fins demà.
El rei dels pedals.