5/3/08

Avui, nunca mais.

Molts deureu pensar, quin títol mes estrany que ha posat aquest avui no? Doncs si, per Catalunya fa un temps que fot fàstic! Molta fred, i sobretot molt i molt de vent, això sem fa impossible sortir al carrer a fer footin, així que avui he agut de fer-lo en la cinta de córrer del gym, que em ratlla força, però bé s’havia de fer.
També em passa, que els dies que fa tanta fred amb fa mes mandra anar a entrenar, no se perquè, potser al saber que no puc anar a córrer ni a fer escales em desmotiva una mica, espero que aviat passi aquest fred pel bé de tots.
A més, avui per postres, l'Stuwart no ha aparegut a la classe d'spinning per problemes personals, així que he hagut de fer la classe en solitari.
Entrenaments d’avui:
- 1 hora de cinta de córrer.
- 30 min de peses i abdominals.
- 1 hora i 30 min de spinning.

Pel que fa a demà, torno a tenir classe i m’hauré de conformar a entrenar les 2 hores que em queden disponibles a mitja tarda. Possiblement faci una classe d'spinning amb un dels meus deixebles en Gerard Cobos, i completi la secció amb algo de peses i abdominals.
Gràcies a tots els que deixeu comentaris, sou els que més m’animeu a seguir amb aquestes bogeries que sem passen per cal.
Fins demà.
El rei dels pedals.

1 comentari:

Anònim ha dit...

jejejejjeje!!!
gerard el teu dexeble... XD
ke bo!!!
ànims rei!
Cram