25/3/08

Una setmana santa per oblidar.

Feia temps que no actualitzava la web, en fi he tingut molta feina aquesta setmana santa i m'ha sigut impossible fer res important en quant a entrenar. La primera setmana blanca, organitzada per setmana santa, no la vaig poder fer degut a que la meva bici de spinning va dir "prou" i és va trencar la rosca de la pòtencia. Ara per sort ja en tinc una altre de nova, i vui organitzar si tot va bé, la primera setmana blanca, a mitjans d'abril.
Pel que fa al primer "mini repte", la pujada dels Àngels, serà el dia 5 o 6 d'abril, tot d'apend de el volum d'entrenament que porti acumulats.
Nova secció, a la meva web, si hos hi heu fitxat bé, a la vostre dreta, hi ha un apartat en que podeu votar el meu pròxim "mini repte", que vui dur a terme si es possible avans de l'estiu. Les possibles respostes son:
- Maratò Spinning: 4 hores non stop.
- La unio de les 4 muntanyes: Fer en un dia el Rocamaura, Muntanya de Gualta, Fitò i el Puig Seglà.
- El dia de les escales: Arribar si es possible a les 6000, o fins a on el cos aguanti.
- Footing-Maniacs: Torroella – estartit – Torroella. Corrents.
- Maratò BTT: 12 hores BTT non stop.
Animeu-vos i voteu!!!!
Demà, retorn al gym centrenar, per tornar a reincorporar-me als entrenaments, spinning, peses, escales i alguna sauna serà lo més habitual.
Gràcies per seguir la web del rei dels pedals.
Fins la pròxima.
El rei dels pedals

1 comentari:

Anònim ha dit...

El blog puja de qualitat amb els 4 retocs que hi has fet... molt wapus! Ara el que toca és anar animant a la tropa, vaig a puntuar! Winga makina ens vaiem aviat, cuidat, rekors a tots...
Cram