12/3/08

Avui: El retorn de l'Stwuart

Ahir, no vaig actualitzar el blog, ja que vaig arribar molt cansat dels entrenaments i vaig sopar i vaig anar a dormir directament. Últimament m’he de aixecar molt aviat per anar a la feina i aixo provoca que a les 11 de la nit els ulls ja s'hem tanquin. En fi, un petit resum dels entrenaments d’ahir:

- 1200 Escales, arriban ja al volum de 5000.
- 1 Hora de foting
- 1 Hora de peses
- 1 Hora d'spinning en solitari.

Avui, també hi haurà un entrenament de qualitat, tinc previst si tot va be, arribar ja a les 6000 escales de volum des de que vaig començar el blog. Per aquest motiu, avui hauria de pujar almenys 900 escales.
En altres temes, avui serà l’espera’t retorn de l'Stwuart, aquell paio anglès que treballa com el que més, i vindrà disposat a fer-nos treballar de valent.
Avui res més, si a la nit estic viu ja faré crònica de l’entrenament, si no ha la tindreu demà la crònica.
Os saluda cordialment,
El rei dels pedals

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vinga Stwart fot-li canya al monarca!!! jejejeje... no ti cansis molt que tens de pujar als angels. XD
Vinga makina kuidat, ens vaiem l divendres si déu vol... l dissabte l matí m'acompanyaràs a Banyoles que haig d'anar a buscar la bici a "Topbici" amb l nostre amic mecanic de qualitat, Jordi.
Cram.

Anònim ha dit...

M'agrada l 9 diseny blog... jejejejeje!!! Ara si ke et tukara komentar kada dia!!! Edita alguna kosa si no t'agrada o i trobes a faltar alguna kosa... vinga nanu comenta ja!!!
Cram