3/3/08

La monotonia dels dilluns

Els dilluns solen ser tots iguals, normalment tinc classe i s'hem fa molt dificil poder entrenar tot el que voldria, avui per exemple disposava només de 2 hores que he utilitzat de la següent manera: 1 hora i 30 minuts d'spinning amb 200 abdominals i 30 minuts de peses. Les sensecions han estat molt bones i m'he quedat amb ganes de fer més.
Pel que fa demà, l'entrenament hauria de ser de molta més qualitat: Hi haurà escales, pesses, footing, spinning i si m'animo alguna sauna.
Aqui hos deixo, algunes de les bestieses que s'he m'estan ocurin per seguir amb el meu repte:
- La pujada dels Àngels. (confirmada per despres de setmana santa)
- Maratò Spinning. 4 hores non stop. (no confirmada)
- La unio de les 4 muntanyes. Fer en un dia el Rocamaura, Muntanya de Gualta, Fitò i el Puig Seglà. (No confirmada)
- El dia de les escales. Arribar si es possible a les 3000, o fins a on el cos aguanti. (No confirmada)
Només està confirmat la pujada dels Àngels, les altres tambè tinc ganes de fer-les, si teniu idees noves i que hos semblin interesants, no dubteu a dirme-les, tota proposta d'entrenament serà benvinguda.
Gracies a tots els que feu comentaris, demà cronica de l'entrenament. A reveure.
El rei dels pedals.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Senyo rei podries posar els objectius de treball que s'ha proposat en el cantó dret del blog i anar-los tatxan cada cop que els aconsegueix... És una proposta! Una salutació cordial per sa majastat! XD

Anònim ha dit...

ud. esta loco... por que no va a dar una vuelta entera por honduras mejor?? y de paso me lleva a mi tambien jeje... lo amo mi amor que Dios me lo cuide... porque es lo mejor que yo tengo