2/3/08

Els diumenges son territori BTT






Que tal gent com ha anat al cap de setmana? Aquest cap de setmana, aprofitant que feia força calor, i que tenia la meva rockrider btt arreglada i apunt per sortir, he decidit fer l'entrenament que solo realitzar els diumenges: una sortida de llarga durada btt amb la companyia d'amics.



Avui le feta servir un total de 4 hores i mitja, que he rodat juntament amb el meu amic Jaume "Met" Sala, i hem recoregut la zona de la muntanya del montgrí. La ruta ha sigut la seguent: Torroella de Montgri - La platera - Gualta - Muntanya de Gualta (2cops) - Torroella de Montgrí - Les dunes - Baixada d'en Ferran - Muntanya de les Dunes - Les Dunes - Torre Gran - l'Estartit - Cim del Rocamaura - l'Estartit - Muntanya Gran - Muntgó - Riells - l'Escala - Muntanya de les Dunes i Torroella de Montgrí.



Molt bones sencacions en casi tot el recuregut, una mica s'he m'ha entrebassat la Muntanya Gran ja que l'hem feta despres del cim de Rocamaura.



L'entrenament de demà, si no hi ha res de nou, classe d'spinning de 3 a 5, i despres suau secció de pesses i abdominals. Demà tinc classe i no crec que pugi entrenar més.



També informar que el meu amic Amat Artigas, ha superar el repte en solitari que s'havia proposat: 80 voltes a l'estany de Banyoles, i ho ha fet en 23 hores, li ha sobrat una hora, quina màquina, felicitats Amat!



EL REI DELS PEDALS

En Met coronant el Cim del Rocamaura. El rei dels pedals també al Cim del Rocamaura

3 comentaris:

Anònim ha dit...

havera su poses les fotos més grossas... que quasi no es veuren! Vinga makina cuidat i salutacions per el princep dels pedals (met) jejejejeje!!!

Anònim ha dit...

la pugada de muntanya gran va ser molt dura

Anònim ha dit...

Jjejejej!!! Al princep dels pedals va trobar dura la muntanya gran... no m'ho puc creure... XD havera si els que us anem seguint haurem de reclamar la República!!! Força a la monarquia del pedal!!! Força al rei lluís!!! XD -no em feu cas, estic pillat! XD Ens vayem!